|
 |
|
|
|
 |
|
 |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabarek
105JS

Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1199
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Już nie kato
|
Wysłany: Śro 9:21, 11 Mar 2009 Temat postu: 05.04.2009 - Muchowiec - Bravo Two Zero 1991 - remake, Dzia |
|
|
Nazwa kodowa operacji: Bravo Two Zero. Rok 1991 – Pustynna Burza – wszyscy wiedzą, o co chodzi.
„Remake” mojego pierwszego strzelania z maja 2007 na Inkubatorze (z Gryzlym). Tym razem Irak będzie musiał bronić większej ilości miejsc, niż wyznaczonych celów. Zakładamy też większą swobodę działania. Cały teren jest opanowany przez Irak. SAS działa w warunkach ciągłego zagrożenia wykryciem. Dotarcie w okolice punktów, które muszą być zniszczone jest kluczowym elementem gry i czynnikiem powodzenia. Przeważać będzie chodzenie, orientacja wg mapy bardziej, niż strzelanie. Dowódcy SAS będą sobie musieli radzić z wszystkimi problemami samodzielnie. Istnieje możliwość komunikacji pomiędzy dowódcami oddziałów SAS w celu realizacji określonego zadania, ale łączyć się mogą nie więcej, niż 2 oddziały. Irak wie, że na terenie „grasują specjaliści”. Kompasy przydatne!
Mechanika stosunkowo prosta – SAS ma dotrzeć do wyznaczonych miejsc zrzutu (dla każdego oddziału inne), które stanowią również resp dla poszczególnych drużyn oraz punkt, do którego należy się wycofać po wykonaniu zadania (RVP). Miejsca te trzeba zabezpieczyć przed wykryciem. Są zbyt cenne, by je stracić. Celem działania SAS jest zniszczenie wyznaczonych obiektów. Uwagi użyteczne dla SAS – Shape, Shadow, Shine, Silhouette, Spacing icon_smile.gif
IRAK jest u siebie i jego celem jest zabezpieczenie, umocnienie oraz obrona kluczowych punktów oraz patrolowanie okolicy w celu ewentualnego wykrycia oraz likwidacji przeciwnika.
Strony konfliktu:
SAS – oddziały specjalne - zgłoszenia wyłącznie zespołów/ekip/teamów
IRAK – regularne wojsko – zgłoszenia wyłącznie zespołów/ekip/teamów
Cele, miejsca zrzutu (zaznaczone na mapie) oraz zadania dla SAS zostaną przekazane rano dowódcom lub przesłane wcześniej na życzenie drogą elektroniczną.
To samo dotyczy rozmieszczenia sił irackich oraz ich respów.
Cele Irak: obrona kluczowych miejsc, czyli:
1. wyrzutnia rakiet SCUD1
2. wyrzutnia rakiet SCUD2
3. wyrzutnia rakiet SCUD3
4. dowództwo obrony MSR
5. stanowisko dział artylerii p-lot.
6. Terminale światłowodów wzdłuż MSR, oznaczone słupkami. Oprócz odpalenia świecy dymnej trzeba wszystkie słupki wyrwać z ziemi.
7. lotnisko ze stacjonującymi tam myśliwcami
8. parking samochodów wiozących zaopatrzenie przez MSR
9. radiolokacyjna stacja obrony przeciwlotniczej
SAS-do 6 zespołów. Liczebność min/max – 10 - 20 osób, więc możliwe jest, że 1 patrol będzie się składać np. z 2 ekip, jeżeli zgłoszą się w małej liczebności. Nie więcej, niż 2 km’y na oddział.
IRAK-regularne wojsko – podzielone wg celów, które muszą być chronione (9 celów).
Miejsca zrzutu SAS=resp=RVP należy oznaczyć wokoło taśmą koloru opasek. Po wykonaniu zadania należy się bezwzględnie wycofać do RVP i utrzymać 20 minut. Utrzymanie = w RVP pozostanie minimum 1 żywa osoba = wykonanie zadania (nie utrzymanie się = koniec gry dla oddziału). Można wtedy decyzją dowódcy połączyć siły z innym zespołem w celu wykonania zadania mu przydzielonego na poprzednich zasadach.
Od wysadzenia celów brak medyków i uzupełniania amunicji dla SAS (Irak dalej ma te przywileje).
Zniszczenie celów oznacza odpalenie świecy dymnej w miejscu rozlokowania celu. Nie oznacza to oczywiście zabicia wszystkich broniących danego Punktu.
Uzupełnianie zapasów amunicji i opatrunków - wyłącznie na respach (oraz jeżeli się uda – w miejscach zrzutów amunicji i zapasów). Zrzuty mogą być przejęte przez przeciwnika. Respy mogą być zniszczone przez przeciwnika (zwinięcie taśmy). Wtedy trzeba szukać respa innego oddziału. Tam też następuje uzupełnienie amunicji oraz opatrunków.
SAS – resp w miejscach zrzutu – zostaną podane kwadraty, w których mają być „zainstalowane” respy. Miejsca te muszą być oznaczone taśmą.
IRAK – na wyznaczonych respach. Miejsca te będą być oznaczone taśmą.
Stosunek sił - Irak/SAS - 60/40 dla zachowania realiów.
Resp SAS/IRAK - medycy-3 opatrunki. Medyk leczy też ludzi z innych oddziałów. Jeżeli medyk w czasie 10 min. nie dotrze do rannego, ranny umiera. Medyk leczy się sam i ma 3 życia tak, jak pozostali (po trafieniu - szmata i odczekuje 10 min. potem wraca do gry). Medyk posiada zapas opatrunków – 50, który musi mu starczyć do zrespowania. Trup (czyli osoba, która wykorzystała już 3 opatrunki) oraz medyk po trafieniu, porusza się minimum 100m za oddziałem.
Żyjący nie mają wstępu na respy.
Resp po utracie 70% składu lub na podstawie decyzji dowódcy. Czas respa – 15 minut.
OZNACZENIA:
SAS:- taśma niebieska na obu ramionach
IRAK: - taśma zielona na obu ramionach
Medycy – kolorowa opaska na jednym ramieniu, na drugim taśma strony.
Odprawa ogólna - brak. Uczestnicy dzielą się już na etapie parkowania i od razu wyruszają w teren. Najpierw SAS, potem IRAK. Brak dowódców stron. Będą wyznaczeni wyłącznie dowódcy poszczególnych jednostek. Odprawią się z własnymi zespołami przed grą. Dowódców prosimy o zgłoszenie się do organizatorów po odbiór map, opatrunków i pirotechniki. Wszystkich pozostałych po oznaczenie taśmami.
Start gry: 10:00. Nie czekamy na nikogo. O tej godzinie oddziały rozpoczynają swoje działania, więc sugerujemy zjawienie się na parkingu nie później, niż o 09.00. Jeżeli okaże się, że któryś z celów nie zostanie obsadzony przez spóźnialskich, zostanie przejęty bez walki. Jeżeli któryś oddział SAS się spóźni, musi podjąć ryzyko przedarcia się do miejsca zrzutu.
Parking: jak zwykle, przy budynkach + przy barze po przeciwnej stronie drogi.
Brak zwyczajowej odprawy w przeddzień strzelania. Zainteresowani mogą oczywiście wcześniej zapoznać się z terenem.
Limity:
Wieku – 18+, 16+ warunek: pozwolenie rodziców (kwity dostarczyć organizatorom).
Mocy - brak, liczymy na zdrowy rozsądek. Apelujemy, by na małych odległościach w przypadkach oczywistych zabijać bez strzału a w pomieszczeniach stosować broń boczną.
Amunicji: wsparcie km – 2000/życie. Pozostali – 1 hi-cap (mniej więcej 500 kul)/życie.
Czasu – 8h lub do osiągnięcia celów lub do zmęczenia materiału. Nie ma zaplanowanych przerw.
Ilości uczestników – brak
Pirotechniki – brak, lecz organizator dostarcza świece dymne do wysadzenia celów.
Kontakt z organizatorami: Tel. Kom., Komunikacja wewnętrzna stron: SAS: 1-4, IRAK 5-8
Zasady trafień: Jedynie trafienie bezpośrednie. Trafienie w broń eliminuje ją do czasu zrespowania.
Zgłoszenia - do sirFalo, z podaniem strony/oddziału/ksywy do 01.04.2009, 23.59h.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odmowy udziału osobom lub ekipom bez podania przyczyn.
Prosimy zgłaszać natychmiast dowódcom lub organizatorom wszelkie przypadki łamania reguł.
Wpisowe: brak. Co łaska do kapelusza organizatora przed rozpoczęciem gry.
Kto wygrał:
Jak zwykle - Ci, którzy osiągnęli swoje cele, ale też wygrał ten, kto się dobrze bawił.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jabarek
105JS

Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1199
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Już nie kato
|
Wysłany: Śro 9:22, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ch i proponował bym zgłoszenie 105tki po stronie SAS'U co wy na to?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Erni
105JS

Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 919
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 11:28, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
OK,jedziem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomcajs
105JS

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:41, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko nie dawajcie nas z mjr. Battonem do jednej drużyny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OSKi-SNITF
105JS

Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: manhaTTan
|
Wysłany: Śro 15:09, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ej no Tomcajs nie chcesz być z serwisantem asgshopu w jednym teamie ?
Chętny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomcajs
105JS

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:35, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Serwisantem, ale chyba poloneza . [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krogul
105JS

Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice, afterwater
|
Wysłany: Śro 18:59, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Chętny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
klaudi
105JS

Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KATOWICE
|
Wysłany: Śro 20:28, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
wstępnie chętny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomcajs
105JS

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 3:28, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy wszyscy czytaja forum formacyjne, w kazdym razie informuję, że te manewry są inauguracja nas jako 1. Korpusu Operacji Specjalnych, ze względu na charakter naszych teamów jak i formacji do SASu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OSKi-SNITF
105JS

Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: manhaTTan
|
Wysłany: Czw 10:57, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
co do serwisanta to mówiłem całkiem poważnie ...
a co do występu8 formacyjnego to hmm.. trochę jeszcze czasu jest ale w końcu trzeba zrobić ten trening !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 9:39, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak tylko grafik pozwoli to ja bardzo chetnie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sea
105JS

Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:10, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jade
EDYTA :
i tym razem sie z krogulem wcześniej zgadam coby nie wyszło jak zawsze
Ostatnio zmieniony przez Sea dnia Pon 22:22, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
luk4as
Przyjaciel rodziny

Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:03, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja tez bym sie wybrał jestescie zapisania jako 105 js ? czy zgłosic sie osbono na wmasg?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:15, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Chętny jeśli można.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomcajs
105JS

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 2:40, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mielu to podaj swoja ksywe z wm, rok urodzenia oraz ilośc fps . jest to potrzebne do rejestracji nowej osoby na strzelankach zsma, borek Ty podaj mi swój nr z zsma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|